Egy újabb esős reggelre ébredtem, egy újabb reggel amikor kb semmi kedvem semmihez az írás is nehezebb és csak feküdnék az ágyamban, bár tanulni sem ártana vizsgáimra, de ahhoz egyébként sincs kedvem most.

Egyébként nekem kezd csak egyedül ......-ul elegem lenni ebből az időből? Engem zavar csak, hogy már mindennap esik az eső? Egyszerűen nem tudok csinálni semmit ilyen időbe csak a kockulás kockulás és a kockulás megy semmi más, hideg van és vizes minden. Pfúúúj...

Áhhh én ezt már nembírom, legyen jó idő, süssön ki a nap, legyen 30C, legyek ott Balaton parton és persze sok csinos lány is. (Hát igen aki szabad) Ohhh....Annyi sok okos, tudós ember él ezen a földön, miért nem jut eszébe valakinek felfedezni egy időjáráscsináló gépet? Illetve befolyásoló gépet, hiszen az időjárás már meg van csinálva, csak rosszul.

Viszont egy kis baj lenne ezzel is, hiszen ha itt jó időt csinálnák akkor helyette máshol lenne a rossz idő, tehát valahogy úgy kéne megoldani hogy megadni a pontos koordinátát hova vigyel el a rosszat, pl. Antarktiszra. Nem él ott senki, talán csak néhány sarkkutató, de úgyis már hozzá szoktak ott a rossz körülményekhez. Egyébként meg, ha mégjobban belegondolok, rájövök hogy önző vagyok és kit érdekel hogy hol esik az eső, hogy hol fáznak ha közbe nálunk SUNSHINE van?!  Engem biztos nem!

Tehát megkérek minden okos embert, hogy találja fel az időjárásbefolyásoló gépemet és kapcsolja be MOST!!!

Köszönet érte nekik előre is.

Szebb időt Magyarországnak!

By: QunfaMester

A bejegyzés trackback címe:

https://toljad.blog.hu/api/trackback/id/tr402050937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása